Thursday, April 22, 2010

CAWANGAN UMNO BARU LUMUT DIBUKA - TAHNIAH!!!

Pada 19hb April 2010, satu cawangan UMNO Bahagian Lumut yang baru telah dengan rasminya dibuka dan satu Mesyuarat Khas telah diadakan sempena pembukaan tersebut. Cawangan baru yang ke-48 ini ialah Cawangan UMNO Bandar Baru Seri Manjung yang diketuai oleh Mohd Irfan bin Mohd, 25 tahun, yang mungkin merupakan di antara Ketua Cawangan paling muda dalam sejarah UMNO Bahagian Lumut. Malah, rata-rata keahlian cawangan tersebut sememangnya terdiri daripada para pemuda, puteri dan wanita yang berumur dalam lingkungan 30-an.

 Mesyuarat Khas tersebut disempurnakan oleh Tuan Haji Ahmad Sazali Md Amin (Setiausaha UMNO Bahagian), Encik Shahril Yahaya (Ketua Pemuda UMNO Lumut ) 
dan Hajjah Norainy Ihsan (Naib Ketua Wanita Lumut)
 
Tahniah kepada Cawangan UMNO Lumut yang paling bongsu ini. Dengan semangat juang yang masih membara, ditambah pula dengan keanggotaan ahli yang rata-ratanya masih muda, Cawangan ini dijangka akan membawa dimensi yang baru ke dalam UMNO Bahagian Lumut. Sekali lagi ucapan sekalung tahniah untuk Cawangan Bandar Baru Seri Manjung. Kata orang Inggeris "Welcome to the Board" - semoga kewujudan anda bakal menjadi kebanggaan dan penyuntik semangat kepada keluarga UMNO Bahagian Lumut.


Puan Sarina Hassan Basri (paling kanan) merupakan Ketua Wanita Cawangan Bandar Baru Seri Manjung












 Puteri yang bakal bergerak bersama Puteri UMNO Bahagian Lumut


Tenaga Pemuda Cawangan Bandar Baru Seri Manjung yang diharapkan dapat membawa dimensi baru ke dalam UMNO Bahagian Lumut

No comments: